هنرکده
 
 
دو شنبه 12 تير 1391برچسب:, :: 15:13 ::  نويسنده : کیانا

☺منوچهر نوذری نخستین کسی بود که در تلویزیون ایران مقابل دوربین رفت و گفت نام جعبه‌ای که تصویر من را در آن می‌بینید تلویزیون است‌☻

<< روحش شاد و یادش گرامی باد >>

 



یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 14:31 ::  نويسنده : کیانا



یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 14:30 ::  نويسنده : کیانا

آکادمی علوم و هنرهای سینمایی از کارگردان فیلم برنده اسکار «جدایی نادر از سیمین» برای عضویت در این آکادمی دعوت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، اصغر فرهادی که پارسال برای «جدایی نادر از سیمین» اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان را برد و میشل هازاناویسیوس کارگردان فیلم برنده اسکار «هنرمند»، جزو 176 هنرمند و مدیر هستند که امسال برای عضویت در آکادمی علوم و هنرهای سینمایی از آن‌ها دعوت شده است.


فرهادی و هازاناویسیوس هم به شاخه نویسندگان و هم به شاخه کارگردانان آکادمی دعوت شده‌اند. آن‌ها در صورت عضویت در آکادمی باید یکی از این دو شاخه را انتخاب کنند.


تام شراک رئیس آکادمی علوم و هنرهای سینمایی درباره 176 نفر دعوت‌شده، گفت: «این چهره‌های حرفه‌ای‌ دنیای فیلم نمایندگان گروهی از بااستعدادترین و پرشورترین کسانی هستند که به صنعت ما کمک می‌کنند. عضویت هر کدام از آن‌ها در آکادمی برایم باعث خوشحالی است.»

در میان برندگان و نامزدان جوایز اسکار پارسال، ژان دوژاردن برنده اسکار بهترین بازیگر مرد برای «هنرمند»، اوکتاویا اسپنسر که برای فیلم «خدمتکار» اسکار بهترین بازیگر زن نقش مکمل شد، همین طور نامزدان اسکار بره‌نیس بژو، دامین بشیر، جسیکا چاستین، جونا هیل، ملیسا مکارتی و جنت مکتیر، به آکادمی دعوت شده‌اند.

178 نفر پارسال، 135 نفر در سال 2010، 134 نفر در سال 2009، 105 نفر در سال 2008 و 115 نفر در سال 2007 به آکادمی دعوت شدند. سال 2003 تصویب شد هر سال نهایت 211 نفر عضو آکادمی شوند.

اعضاء جدید آکادمی علوم و هنرهای سینمایی ماه سپتامبر در مراسمی تقدیر می‌شوند.

 



در حالی که تقریبا یک ماه از انتشار آلبوم «روی دیگر» به هنرمندی بهرام رادان گذشته است، این آلبوم، رکورددار فروش آلبوم های موسیقی در سال 91 تا این لحظه شد.

علي اسدزاده، مدير عامل شركت تصوير گستر پاسارگاد كه اين روزها با انتشار آلبوم بهرام رادان موفقيتي را در كارنامه خود رقم زده در مورد این آلبوم مي گويد: « در حال حاضر پرفروش ترين آلبوم سال 91 «روي ديگر» با صدای بهرام رادان بوده است. این آلبوم در كمتر از سه هفته فروشی داشته که سابقه نداشته است». اسدزاده با اعلام این خبر همچنین می گوید: «با این میزان فروش در طول سه هفته، اينطور كه پيش مي رود «روی دیگر» تا مدت ها ركورد آلبوم پرفروش بازار را برای خود نگه خواهد داشت».

از سوی دیگر خبر رسیده که هندی‌ها به بهرام رادان جایزه دادند.

بهرام رادان جشنواره بین‌المللی «هند» برای فیلم سینمایی «آدمکش» برنده جایزه بهترین بازیگر مرد شد.



یک شنبه 11 تير 1391برچسب:, :: 14:9 ::  نويسنده : کیانا

فاطمه صالحی، دختری که هم سنتور می‌نوازد، هم طراحی و گریم انجام می‌دهد و هم دانشجوی موسیقی است؛
قصد دارد دکترا خود را هم بگیرد.
می‌توان از فاطمه صالحی که به طور مادرزادی دو دست و یک پا ندارد، به معنای واقعی کلمه یک «بمب روحیه» و نمونه یک دختر پاک ایرانی نام برد.




شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : کیانا
شنبه 10 تير 1391برچسب:, :: 15:26 ::  نويسنده : کیانا
جمعه 9 تير 1391برچسب:, :: 16:2 ::  نويسنده : کیانا


حامد بهداد در مصاحبه با علی معلم:
"من قویا عرض میکنم که در هر جامعه ای همچون ایران که هنرمند بی احترامی میبیند به خاطر آن است که انسان در آن جامعه بی قیمت است. هر جایی که هنرمندی مورد توهین واقع میشود به خاطر آن است که انسان جایگاه درستی در آن جامعه ندارد و با وجود تمام کمالاتی که انسان میتواند داشته باشد تنها معطوف شده به سیرمانی. این روزها در جامعه ما انسان بی ارزش شده است که مدام به هنرمندها انگ فساد میزنند."

 



پنج شنبه 8 تير 1391برچسب:, :: 19:12 ::  نويسنده : کیانا

احتمالا شما هم اتومبیل هایی که صاحبش دستی به سر و روی آن نکشیده و بسیار کثیف و گرد و خاکی است را دیده اید و با واژه "لطفا مرا بشویید" نوشته شده بر روی آن آشنا هستید. اما آیا می دانستید همین اتومبیل شسته نشده و کثیف می تواند تابلویی برای خلق یک اثر هنری زیبا باشد؟ Scott Wade شاید تنها شخصی باشه که اقلا بعنوان مبتکر اینکار برای خلق اثر هنری از ماشین های کثیف بهترین بهره را برده و مانند بوم نقاشی بر روی آن به نقاشی پرداخته است. آقای اسکات وید 51 ساله متولد 1960 قبلا فوتبال استرالیایی بازی می کرده. او اهل تاسمانی است و اکنون نیز در زمینه ورزش در آنجا مسئولیت دارد گرچه میشه گفت دیگه این نوع هنر هم جزئی از مهارت های اون هست، اما یک تفاوت کلی بین این کار هنری با هنرهای دیگه هست و اون اینکه وقتی بارون بیاد یا ماشینه شسته بشه دیگه اثر هنری بر جای نمی مونه ...!

برای دیدن نقاشی های این هنرمند به ادامه مطلب رجوع کنید...



ادامه مطلب ...


چهار شنبه 7 تير 1391برچسب:, :: 23:30 ::  نويسنده : کیانا



درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان هنر 7 و آدرس honarkade74.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 29
بازدید ماه : 196
بازدید کل : 47251
تعداد مطالب : 87
تعداد نظرات : 15
تعداد آنلاین : 1